loader
Blog

6 sposobów na uzyskanie szczupłej sylwetki

Kto nie chciałby mieć takiego ciała jak Ranveer Singh? Jeśli jesteś gotowy, aby uzyskać zgrywanie, przestań skupiać się na zabójczych dietach lub rygorystycznych treningach. Dowiedz się, jak uzyskać szczupłą sylwetkę dzięki poniższym wskazówkom:

    Zacznij od cardio: Cardio to każda forma ćwiczeń, która podnosi tętno i poprawia krążenie krwi. Korzyści jest wiele: zwiększony metabolizm, poprawiony profil hormonalny i zdolność do regeneracji oraz silniejsze zdrowie serca. Należy dążyć do minimum 20 minut przez trzy dni w tygodniu.Skup się na treningu siłowym: Dla szczupłego ciała, trzeba skupić się na robieniu dwóch sesji ćwiczeń siłowych dla każdej części ciała w tygodniu. Idealna liczba zestawów na część ciała może wynosić: 9-12 zestawów dla głównych mięśni i 6-8 zestawów dla mniejszych mięśni. Liczba powtórzeń na zestaw powinna wynosić od 6 do 12.Dostosuj spożycie białka: Chude muskularne ciało wymaga wymaganej ilości białka. Staraj się spożywać 1,6-2,2 g białka na kilogram masy ciała. Ale chociaż białko jest niezwykle ważną częścią diety, upewnij się, że spożywasz wystarczającą ilość węglowodanów złożonych i naturalnych tłuszczów, jak również.Zwiększ spożycie błonnika: Co sprawia, że błonnik jest tak pożądany? Jest to rodzaj węglowodanów, których organizm nie jest w stanie rozłożyć na glukozę, aby wykorzystać ją do produkcji energii. Rozpuszczalny błonnik przyciąga wodę i spowalnia trawienie, dzięki czemu dłużej zachowujesz sytość. Błonnik nierozpuszczalny sprzyja regularnemu wypróżnianiu i wspomaga zdrowe funkcje trawienne. Błonnik spowalnia również uwalnianie węglowodanów. Włącz do swojej diety produkty o wysokiej zawartości błonnika, takie jak brokuły, kapusta, kalafior, zielone warzywa liściaste, hummus i fasola. Wybierz HIIT: Trening interwałowy o wysokiej intensywności - krótkie, intensywne sesje ćwiczeń przeplatane łagodniejszymi - jest niezwykle zalecany. Nie tylko organizm spala więcej kalorii podczas treningu HIIT, ale także kontynuuje spalanie większej ilości kalorii i tłuszczu w ciągu 24 godzin po treningu HIIT. Wypróbuj Tabatę, aby pobudzić hormony budujące mięśnie, co pomaga w budowaniu beztłuszczowej masy i wzmacnia układ sercowo-naczyniowy.Nie przesadzaj: Nie dietuj się na śmierć. Zdrowe odżywianie to najlepszy sposób na uzyskanie wymarzonego ciała. Nie wykraczaj poza potrzeby swojego ciała, jeśli chodzi o ćwiczenia układu krążenia. Przetrenowanie może sprawić, że Twój organizm przystosuje się do kardio, czyli nauczy się spalać jak najmniejszą ilość kalorii, próbując biec dalej i dłużej, zużywając mniej energii.

Chuda sylwetka jest lepsza niż masa. Przybieranie na masie wymaga spożywania dużej ilości kalorii, co prowadzi do niepotrzebnego odkładania się tłuszczu wokół mięśni. Rezultatem jest nadęty wygląd bez definicji mięśni.

Więc upewnij się, że masz shredded w super krótkim czasie i są najbardziej fit można być.

Tagi: Trening ciałaTrening interwałowy o wysokiej intensywnościBudowanie mięśni

Komentarze (0)

Zostaw komentarz